Izdelujemo profesionalne analize trga in kupcev ter druge analize, ki vam bodo pomagale pri razumevanju trga in pri poslovnem odločanju.
Namen analize je pridobiti ključne informacije in posnetke stanj, ki nam pomagajo pri razumevanju poslovnega okolja in pri poslovnem odločanju ter posledično izboljšajo poslovanje. Poznamo več vrst poslovnih analiz, ki so pomembne pri sprejemanju različnih strateških poslovnih odločitev, še posebej ključna pa je analiza trga in kupcev, ki je sestavni del vsakega poslovnega načrta.
Namen analize trga in kupcev je predvsem boljše razumevanje trga, ključnih sodelujočih, zakonitosti panoge, prav tako pa kupcev. Namen analize je v strnjenem dokumentu pridobiti vse ključne informacije o ciljnem trgu. Običajno se analiza trga izvede “izza mize”, analiza kupcev pa “izven stavbe” pri tipičnih strankah.
Analiza trga in kupcev običajno zajema:
Vsebina analize trga in kupcev, skupaj z uporabljenimi metodologijami, je prilagojena glede na vsak poslovni primer posebej.
Analiza trga je koristna predvsem, če:
Izdelujemo tudi vse druge vrste analiz, in sicer:
Največ, kar kot vodja lahko naredite za vašo organizacijo, je zasnova jasne vizije in strategije, vzpostavitev optimalnih pogojev za operativno odličnost ter vpeljava vitkosti in agilnosti v vsakodnevno poslovanje.